تور ارمنستان | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور ارمنستان

تور ارمنستان | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور ارمنستان

با کنیاک سازی آشنا شوید

 شاید فکرش را نمی کردید که تور ارمنستان می تواند شامل بازدید از مرکز شرابسازی هم شود! در این کارخانه مراحل تولید کنیاک از انگور و نگهداری آن را در معرض نمایش توریست ها قرار داده می شود که یکی از جاذبه های گردشگری ارمنستان می باشد. خمره های چوبی ساخته شده از چوب بلوط برای نگهداری 5، 10، 20 سال در انباری وجود دارد.



در این انبار راهرویی به نام کوچه روسای جمهور موجود است. از قدیم ترها در این راهرو هر خمره را به رئیس جمهوری تخصیص می دادند و قرار بود پس از گذشت چند سال آنرا به همان رئیس جمهور بدهند و البته هر رئیس جمهور آن خمره را امضاء می کرد. روسای جمهوری مانند، بوریس یلتسین، گورباچف، پوتین، لوشچنکو و دیگر افراد عالی رتبه و رجال سیاسی دنیا.

شرکت براندی ایروان وای بی سی، شرکتی پیشرو در ارمنستان برای تولید مشروبات الکلی است و یکی از بهترین جاذبه های توریستی ایروان به شمار می رود. نام تجاری اصلی آن آرارات است. در حال حاضر این شرکت دارای نمایندگی هایی در جاهای دیگر به خصوص در روسیه، و همچنین اوکراین و بلاروس می باشد.
میزان بازار روسیه حدود 85 ٪ از صادرات این شرکت است. مالکیت و عملکرد وای بی سی توسط غول فرانسوی پرنود ریچارد انجام می گیرد. در سال 1887 توسط یک تاجر ثروتمند با کمک پسر عموی خود تاسیس شد.
بعدها کارخانه شراب ایروان و کارخانه برندی ایروان از هم جدا شدند. تاریخ مستقل شدن از کارخانه در سال 1953 آغاز شد، زمانی که یک ساختمان جدید به طور خاص برای تولید کونیاک ساخته شد. این کارخانه یکی از برترین دیدنیهای ایروان ارمنستان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.