تور ارمنستان | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور ارمنستان

تور ارمنستان | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور ارمنستان

تفریحی که از آن نمی توان گذشت

تفریحات آبی همیشه سرگرم کننده هستند و طرفدارای خاص خودشان را دارند بخصوص اگر یک پارک آبی بزرگ با سرسره های مارپیچ در انتظار باشند! پارک آبی آتلانتیس در مارماریس، بزرگترین پارک آبی در آنجا بوده که در سال 1997 تأسیس شده. پارک آبی آتلانتیس برای تمام گروه های سنی تفریحات متفاوتی نظیر سرسره های آبی، استخر کودکان، استخرموج دار، زمین کوچک گلف، بولینگ، رستوران، بار و ... را پیشنهاد میدهد که یکی از بهترین تفریحات ترکیه به شمار میرود.

این پارک آبی با داشتن ساحل اختصاصی و تختهای آفتاب گیر همراه با چتر به صورت رایگان, مکان مناسبی برای گذراندن یک روز سرشار از خوشی برای گردشگران تور ترکیه و از بهترین جاذبه های تفریحی مارماریس می باشد. البته پارک آبی بسته به نوع آب و هوا ممکن است تعطیل باشد.



پارک آبی آتلانتیس در مرکز مارماریس قرارگرفته و به راحتی می توان از طریق ساحل به هتل های مختلف دسترسی پیدا کرد. هرساله امکانات متفاوتی به آن اضافه می شود، مانند تنها استخر مواج در مارماریس در سال 2004، سرسره آبی فضایی در سال 2005، باکِت اسلاید، سرسره آبی با مخزنی از آب در بالای آن که آب را روی اشخاص می ریزد در سال 2008 و کِرِیزی گلف در سال 2009 . این پارک آبی یکی دیگر از تفریحات مارماریس ترکیه به شمار میرود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.